<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/7266948855823103434?origin\x3dhttp://coretandarlin.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, March 9, 2011 Y 5:07 PM


Somehow today my mood is somewhat foul for no reason just not in the mood. Miss U I guess!

You have "mandrem" me until my mind is occupied with nothing but you,miss U lah

What has come over me as its only U in my mind.

I acted funny the whole day and I am asked why I behave kind of unusual citing whether I am in love or what?

I am in love! I got myself "mandrem" by U

The impact this time is heavy and serious


Antara message yang sangat sweet aku terima selepas jumpa my-baby. You are so in love dear. Dan aku, hanya TERsenyum membaca semua di atas. Bukan sebab tak ada perasaan tapi aku tak tahu nak jawap apa. Tapi pastinya aku jawap. Kalau tidak, tak ada le message seterusnya. Hehehehe.

Malah sebelum ni pun message dia memang sangat sweet. Terasa sangat dihargai sebagai perempuan. Memanglah orang kata jangan percaya kata-kata manis lelaki tapi ada bezanya bila baca ayat my-baby ni. Entah aku sendiri tak tahu nak kata camne. Sebab selalunya aku tak suka orang cakap sweet2 ni. Kinda irritating tapi kali ni, ntah le. Sampai aku sendiri cair ?





That girl.

Darling LD
Complicated is my middle name

Loves <33